Popüler Yayınlar

27 Kasım 2011 Pazar

Ahhhh! Sen yok musun benim sonum olacaksın bilmiyorsun. Sesini duydum ya uyku filan kalmadı gözlerimde. Kapattığıma bakma sen varsın perdenin arka yüzünde. Adının güzelliğini bir kez daha anladım sen söyleyince. Zaman dursun istedim o anda. Sadece ağır çekime aldı oysa. Ateşim mi çıktı ne? Sarhoş mu oldum yoksa? Bilmiyorum ama ellerim titriyor hala. Sakinleşemiyorum bir türlü. Noluyor bana böyle tedavisi falan yok mu?
 Fallarımda hep sen çıkıyorsun. Aslında inanmam böyle şeylere ama içinde sen varsın ya inanasım geliyor. Nasılda güzel tanımlaılar seni ' uzun boylu açıktenli :) sevgilisi var! ' bırak diyeceksin de birde ondan ayrılıp bana geldiğin var devamında.
Bugün bir çocuk gördüm üsünte senin deri ceketinden. Üstüne atlıyabilirdim 'Tweety..!' diye. Kumraldı ama o. ayrıca senin kadar yakışıklı olmaz kimse. Yanında da sevgilisi vardı zaten. Çok kıskandım biliyo musun? Seninle o şekilde olmayı ne çok isterdim. Kolunu omzuma atıp gezmeyi. Soğuktan değilde sıcaklığından titremeyi. Gözlerinin içine bakıp sevgilim diye bilmeyi.
Sen zaten bunların hepsini o kızla yapıyorsun. Beni görmüyor duymuyorsun. En çokta neye kızıyorum biliyor musun? Kadere. Bilmedende olsa bizi yan yana koymuyor mu o an öldüğümü hissediyorum. Kalp atışlarım hızlanıyor sesini duyduğum anda ki gibi ateşim yükseliyor ve biraz da salaklaşıyorum. Tam unuttum dediğim anda tekrar hatırlıyor ve takrar aşık olduğumu anlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder