Popüler Yayınlar

28 Kasım 2011 Pazartesi

Anladım hayal kurmak yok artık. Çünkü kurduğum her hayal tersine oluyor. gelmeni istediğimde hiç düşünmeden çekip gidersin git dediğimde aklıma girmek için elinden geleni yaparsın. Anlamıyorumki gel desem suç git desem gene suç. 
Bu sabah kabarık saçlarımı özensiz bir şekilde atkuyruğu yapıp hayalet yüzümle uyuşuk uyuşuk gittim okula. O yok artık diye avuturken kendimi kader meydan okur gibi çıkardı seni karşıma. İçimden sevgilisi var unut şunu diyordum ki nolsa beyenirsin. Pat! Karşımda siyah deri ceketiyle sen. evet evet tam karşımda sen. ne yapacığımı bilemedim. Hemen defol git gitte görme şu halimi. Hiç senin bakmamanı dilememiştim. Ama dilesemde birşey fark etmezmiş hepimizi incelemişsin. Öküz ben sana daha ne diyim okadar makyaj yaparım saçımı düzleştiririm bir kez olsun dönüp göz ucuyla dahi kesmezsin. Şimdi bakıcağın tuttu dimi. 
Ama yok bu kez kesin kararım hayal filan kurmıycam ben. Varsa geleceğin eğer geçiyorsam yüreğinden gelirsin. Açık sana tüm kapılar çekinme. Benden de bir şey bekleme artıkın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder