Popüler Yayınlar

25 Aralık 2011 Pazar

bir kadına sorulabilicek en zor soru bugün ne giysem ve ya ne giyiceksin? pöff bundan daha zor bi iş yok allah modacılara sabır versin.neyse zar zor buldum bişiyler giyindim bi güzel. şaçımı özene bezene yaptım (çook uzamaışlar inanamadım ama gerçek :) mutlu oldum bir an ) fane da olmadı hani. tıkındım acıkta öyle açı açına çıkılmaz ki canım dışarıya. dökmeden bitirdim neyse ki kahvaltımıda. birazda geç mi kaldımne olsun makaj ustalık alanıma girdi artık 2 dakika da bitiririm ben onu şimdi dedim bir giriştim allık far ruj öyle çok abartıyo gerek duymuyorum hahif bir bronz görünümü yeter bana. iyi güzel olduda bir eksiklik var ve her şeyi yaparımda bi rimel sürmeyi beceremem hep birbirinden farklı oluyo gözlerim ya. gene becerdim sayılır bu sefer gözümü çıkarmadan tamamladım. şöyle bir göz attım dışarıya güneş var sanki düşünmeden giydim üzerime deri ceketimi içimde kazak var ama neye yarar. buz kestim 10 dakikada. bu ne rüzgar. eşşek donduran güneşiymiş meğersem. aman yok bir daha pencereyi açıp havayı kontrol etmeden çıkmam dışarıya. iliklerime kadar donduğumu hissediyorum bir de o kadar yolu yürüdüm. herşeye rağmen çok özlemişim bebeğimi. birde şu telli haline alışabilmiş olsaydım.          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder