Popüler Yayınlar

21 Aralık 2011 Çarşamba

bu sabah uykusuzum dünden daha fazla. geç kalmışım yine. aheste aheste hazırlanıyorum. ssaçımı taradığım gibi bir at kuyruğu bir sivilce çıkmış alnımda. bakmaya luzum bile görmüyorum. özensiz bir şekilde hazırlandım yürüyorum. anlamıştım sanırım bugün seni göremiyceğimi. bulutlar kara dolanmış etrafıma. yürüyorum sessizce. umursamıyorum hiç birşeyi. değersiz geliyor tüm bu renkli renkli gülümsemeler. oysa herkesin içi siyeh beyaz. olmadığım biri gibi görünmektense böyle palas pandıras gezmek daha mantıklı. bir sonraki güne artık. belki o günde güneş ikimiz için doğar. yine kesişir yollarımız. gerçi sana bu kadar uzakken nasıl olucak merak ediyorum. benimkisi hayal işte. bazen o iyi olsun bana yeter diyorum. yeterde zaten ama bazen keşke yanımda olsada bende gülmeyi hatırlasam diyorum. gelmezsin gerçi. işte benimki de iş olsun. birden kendime gelir gibi oluyorum yeter diyorum toparlan dünyanın sonumu sanki. o zaman farkediyorum ki dünyam kalmamış sen olmuşsun tüm hayatım. umutlar tükenir gibi oluyor ben yinede düş kuruyorum. sonuna geldin işte yolun diyorum kendime bir uçurumun kenerında yinede cesaret edemiyorum. düşmekten değilde bir daha gözlerini görememekten korkuyorum. geeri çekiliyorum çaresizce. pes ediyorum bir kez daha bu gece. vazgeçiyorum çırpınmaktan kalup kanadım kırıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder