Popüler Yayınlar

4 Aralık 2011 Pazar

Kalbimin tüm dengelerini alt üst ettin. Ben bıktım artık defol git bitiriyorum demeye. sen bıkmadın sürekli aklıma girmeye. Hayır ne yanına gelebiliyorum ne de uzak durabiliyorum. Sana bir armağanım var ben artık gitmek istiyorum. Seni unutmayı hedefliyorum. Zor olacak belki ama daha ne kadar yana bilir canım. Durmanın vakti gelmedi mi sence de. 
Deniyorum gerçekten. İçim kan ağlasada saklıyorum gözlerinden. gitmem gerekli. Sende gitmemi istiyorsun belki de. sus ama sen söyleme yıkma tüm anılarımı sarsma bütün bedenimi. ben anlarım bakışlarından sen yeter ki bak. Tamam uzatmaya gerek yok. süslü cümleler hafifletmez ya acılarımı. gidiyorum işte. Bil istedim belki gurur yaparda dönek istersem bu sözlerim gelsin diye aklıma. hoşçakal, kendine iyi bak mutlu ol gibi şeyler söylemiycem. tabi ki isterim mutlu huzurlu olmanı fakat sana emir vermek dünyanın en kötü işi benim için. o yüzden sadece elveda diyorum son söz olarak.
ELVEDA Bitanem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder