Popüler Yayınlar

1 Aralık 2011 Perşembe

Çıkardım artık seni aklımdan. Mantığımı köreltmene izin veremem daha fazla. Şimdi ben gidiyorum senden. Elveda demiycem çünkü ayrılığı beceremem sen anla. Gözlerim senden çok uzaklarda. Biz birlikteliğimi kutluyoruz bu gece yalnızlıkla. Tek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz doyasıya. Kadehlerimizi yokluğuna kaldırıyoruz. Seni şarkılara koydum söylüyorum. Unuttum diyorum. Ve sadece sarhoşken hatırlamaya izin veriyorum. Bağıra çağarığa akıtıyorum seni kanımdan. Zerren dahi kalmayana kadar içiceğim. Sabahlar olmasın diye belki de. Sızmayasın İçimi gizli ajanlar gibi. Gitmek diyorum ya ilk kez deniyorum böyle bir şeyi. Hoş ilk kez sevdim deli gibi. Belki buyüzden sarhoşum bu kadar. Bekli sen yoksun diye acı bir tat var. Yinede deniyoruz yüreğimle. kalbimi geri getirmek için çabalıyoruz ikimizde. şimdi yavaş yavaş söküyorum seni. pek becerikli değilimdir bu konularda. Ama böylesi dha iyi senin mutluluğun onda belkide. Mutlu olsan yeter bana zaten. kolay değil yinede diriniyorum sessizliğe. Alışırım biliyorum. Belkide sadece kendimi avutuyorum. Ama sen olmadıktan sonra sen diye haykırmak niye? kime?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder