Popüler Yayınlar

25 Aralık 2011 Pazar

Hafiften ıslanmış düşlerim. sen beni orada sessizce bırakırken. birazda rüzgar esmiş titremişim sen giderken.hayaller bir yağmur damlası olmuş yavaşça süzülmüş üzerimden. toprağa karışmış ellerinden. o hafif koku sinmişken gittin ya küsmüş sana. gülümsememiş ardından. sis bulutları sarmış etrafını dağılmış her bir yana. gel diye beklemiş güneşi doğmamış bir daha. içime damlamışsın yavaşça pıhtılaşmışsın olduğun yerde. sinmiş kokun üzerime sen erimişsin yavaş yavaş. anılarıma karışmışsın ben rüyalara dalarken. yollara düşmüşüm ardından derin ve sessiz bir gecede. karanlığın içinde kaybolurken belki bulurum seni umuduyla. düşler kırılmış birer birer uzaklaşırken sen ardından. dalgın yürüyorum ben üzerlerinden.parça parça oluyorum çığlıklar sarmalıyor bedenimi. dukakları dikiş vurup gittiğin günü unutmuşum bağırmaya çalışıyorum. sesim çıkmıyor daha derinlere gömülüyorum. sen sessiz birgibi gibi ilerliyorsun ufuğun karanlığına doğru bense yaralı bir kuş gibi peşine takılmışım yinede yetişemiyorum sana. gücüm tükenme sınırdında durup bakmıyorsun sen arkana. vazgeçmek için çok geçmi diye düşünüyorum bir an. ve sen uzaklaştıkça ben düşüyorum. sürüden ayrılmışım uzunca bir zaman önce. hislerimi arıyorum bulduğum tek şey üstüne basıp geçtiğim bana ait olmayan bir kaç kırık. son kes belkide bir tebesüm beliriyor dudağımın kenerında seni tamamen yitirdiğimi farkediyorum. bende gidiyorum senin gibi arkama bakmadan düşlerimi suyun yüzeyine fırlatarak gömülüyorum derinlere. sonsuza uzanıyorum yalnızlığım sarhoş katılıyor bana. hayallerse terketmişler beni teker teker senin gibi. son bir gülücük mutlu olduğunu görür gibiyim şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder