Popüler Yayınlar

16 Aralık 2011 Cuma

ne cins insanlar var şu dünyada hepsi birbirinden farklı. keşinimi arasın oraspusunu mu akıllı görünen aptalını mı benim gibi zeki bir çatlağı mı? her türlüsü var ama gıcıkları daha ağırlıklı sanki. benim en gıcık olduğum tipler de ağzını yaya yaya anıranlar. ayy ben bu kadar sakal kişilikler görmedim. kendini bi halt sanıpta hava yapanlara ne demeli. bi de şöyle bişey var çirkinler inek yakışıklılar ise öküz olucak diye bi kural koymuşlar dışına çıkanına da hiç rastlamadım. ben de heralde ne çirkin ne güzel. aman bide şu takık hocalar var. 
geçen bi tanesi sırs montumun içine hırkamı giymedim diye sabahleyin yazılı uyarı verdi. lan mal. çümler bile renkli renkli kazaklar giyiyo bişi demiyon ben gömlekleyim diye uyarı veriyon adalet mi şindi bu. bak gene atarlandım gözüm atıyo. kimisi gene hemşirelik diye azarlar. anlamadım gitti yani benden istedikleri ne. herneyse gene geçenlerde yolda yürüyorum kızın teki salak salak kırıtarak yürüyo. yanındakinede barcelona da fotbollllcuyyyyduuu dimiiiiiiiiii ?????? madem futbol konuşmak istiyon gitbi öğren ondan sonra gel konuş bana bide çok bilmişlik taslıyo ötekide çok anlamış gibi kıkırdıyo. var işte böyleleri de. bide bizim sınıfta bi 'fame olmuş şahıs' var aman öl geber yani. banane kızım senin hayatından. napıyım kimle parmaklaştın kim yavşıyo her gün her gün hayat hikayeni ince ayrıntılarına kadar dinlemek zorunda mıyım ben. bişi demeyede gelmiyo hemen bi cevap bulmuş yapıştırıyo her söyleyene ' dinleme o zaman sana mı anlatıyorum ben' anırma o zamanda bizde dinlemek zorunda kalmayalım. 
aman bi tane akllı bulsam şu okulda dışardakilerini geçtim okuldan bi tanecik olsa o da yetcek. ama kimsede akıl kalmamış bende var diycem bende bu delilerin arasında kala kala artık çatladım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder